Asya2838 hiç anlamadım🤭 benim zaten rahim ağzım kısaydı doktor36-37 de gelir bu bebek diyordu. Progestan kullanıyordum 34 e kadar kullanacaktım. 33+6 da belime bi ağrı girdi geçer diye bekledim git gide şiddetlendi acile gittim 4 cm açılma var dediler. Nst falan bağladılar sancım kesildi. Nstde de hiç çıkmadı sancı