hmmokk Arkadaşlar bugün internet kampanyasındaki çeki kullanmak için mağzaya gittim aldıklarım 253 tl tutmuş ama ben üste 103 tl para ödedim yani yalnızca 150 tl kullanılmış olmuş ben de o an farketmdim çokça aldım bişeyler zannettim evr gelince ürünlerin etiketi toplayınca farkettim benle aynı sorunu yaşayan oldu mu?
Pinkyy hmmokk bende böyle bi sorun olmasından korkuyordum nedense,daha kullanmadım ama bence tekrar gidip baktırt olmassa kuzum
Sevde19 Kasada aynı sorunu bende yaşadım 250.75 tl tutmuştu alışveriş, 75 kuruş nakit ödememiz gerektiği için sistem kabul etmiyormuş şifreyi merkezi arayıp öğrendiler sonradan. Sizin de 3 tl ödemeniz gerekiyordu yanlışlık yapmışlar.
Mervisss Benim alışveriş 255.10 kuruş tuttu 250 kasada cekten düştüler.. 5.10 daha ödedim.ana kasa fazla verir normalde ama onlar sizin 100 TL'yi düşmemis.. çünkü 150 bizim kampanyalı çek kodunu giriyorlar sonra kendi 100 TL çek kodunu giriyorlar.. öylece iki kodu girmiş oluyorlar
Pinkyy BurcuDiner ebebek sayfasında var canım,150tlik çek satın alıyorsun mağazada gidip 250tl kullanabiliyorsun
hmmokk Begum35 bebek bezi ve mama değildi de arkadaşların dediği gibi diğer çeki kullanıma sokmadılar muhtemelen ben de o an farketmedim yarın tekrar uğrarım artık tşkrler kızlar
Alvida @Pinkyy Merhaba🙋🏻♀️ Ben baktım ama nerede var bu çek bi türlü bulamadım,süresi mi doldu acaba🤔
Hamiss5 hmmokk bizde kullandık bı sorun çıkmadı 269 liralık beşik için 19 lira verdiler kasada beşik 169 a geldi
BelizErstn kullanan arkadaşlar bişey sormak istiyorum. mesela ürün flyatı 100 tl. indirimle 70 tl olmuş. yansıyan tutar 100 değil 70 demi? indirmli olan fiyattan alıyoruz. bazıları ona izin vermiyor ya cek kullanıp da indirimli alışveriş yapılmasına bu yüzden merak ettim
Nisankzn BelizErstn yok cnm 100 den 50 ye dussede 50 yi baz aldilar zaten ebebek cok indirim yapmiyor saolsun ates pahasi silikon ikili kasik aldim wee marka civilde 13 tl ebebekte ayni urun ayni renk 20 tl:)
hmmokk Benim sorun bambaşka çıktı arkadaşlar😂 kasiyer bir ürünü iki kez okutmuş fark miktarı ondan kaynaklanmış yani çeki kullanmış aslında ama aynı ürünü iki kere geçince ekstra fiyat ondan kaynaklanmış aman siz siz olun fişinize dikkat edin o anda elimizde olmuyor mesajla geliyor ya sonrasında kontrollerinizi iyi yapın
Nisankzn hmmokk canim belki sana tek kod geldi bana ikinci kodu sordu dedim ayni msjda pardon dedi bazen farkli msjla yolluyorlar ona bir bak istersen