Yasminella- Kızlar 27 haftalık hamileyim. Crp 18 lökosit 45 ve +++ çıkmış. Ciddi birşey var mı? Doktora yarın gidicem
bombshell Yasminella- evet enfeksiyon var hem idrarda hem kanda. Yüksek ihtimal antibiyotik verir doktorunuz. Protein sonucunuz var mı? Pro diye gözükür
buusur Bende de idrarda lökosit ve eritrosit yüksek idrarda yani enfeksiyon kapmışız 🥴 crp de kandaki enfeksiyon anlamına geliyor
Sahnedekimadam Benim monurol ve antibiyotikle 3 günde geçmişti, adı azutro içinden 3 tane çıkıyor zaten doktoruna danışıp bunu iste bence 🙏🏼
Sahnedekimadam Yasminella- işe yaramazsa verir antibiyotik , nasıl kullanman gerektiğini söylemişlerdir zaten inş geçer geçmiş olsun🙏🏼🙏🏼