Yasemin-eymen36 Kızlar 10 haftalık hamileyim kahverengi akıntım geldi normal mi sizce ? Hastaneye gitmeme gerek varmı
sevaldqn1 Hic bekleme git ne olur ne olmaz bende de öyleydi gittim düşük riski var denildi korkma ama en kisa surede acile gitmeni tavsiye ederim canım en azindan önlem alırsın korkulacak birsey varsa