Sibella__ Merhaba arkadaşlar, 8+4 hamileyim alt karın ve belimde ağrılar oluyor, tedirgin oluyorum. Progestan fitil kullanıyorum günde üç kez. Benim gibi bu fitili kullanan, bu haftalarda böyle ağrılar yaşayan var mı ?
Karaca61 Sibella__ bebek yerleşmeye calıştığı içim oluyor o ağrılar uzun bi sürede olacak 15. Haftaya kadar rahat ol cok artarsa dayanamıcak olursan doktoruna söyle ama bekleme sakın 🙏🏻🙃
Sibel_72 İyi bir şey bu beneğin büyüyor misal mide bulanıncada bebek yaşıyor Ağrı olunca bebek var ya hiç bişi hissetmesen o daha kötü değil mi vala ben çok mutlu oluyorum olsun diyorum şükür etmek gerekiyor ama çok sorun yaşıyorsanız hastaneye gidin
Sibella__ Çok sorun yaşamıyorum olduğum ilçede kadın doğum yok en yakın hastane 2 saat ve yollar çok kötü gidip gelirken bile korkuyorum o yüzden sık sık gidemiyorum . Bir de 22 haftalık hamileyken erken doğum yapmıştım iki sene önce, o yüzden korkularım var ya kalbi durursa bir şey olursa diye.