Denizzomerr en güzel görüntü adetin 3.gunu alınıyor rahimde yumurtalık da her şey görünüyor mutlaka yaptırın çok sağlıklı bir muayene hormon testinide o gün verirsiniz ondada detaylı baktırın ben çocuk düşünmeye niyetlendigimde bu şekilde yaptırmistim birde size önerim doktor istemese bile siz açlık tokluk şeker de verin ben sırf bu yüzden 3 yıl boşuna bekledim olmuyor diye garantiye alın verin açlık tokluk şekerinize aklınızda kalmasın