Yarın oğluma kavuşuyorum, çok ama çok heyecanlıyım. Çok değişik hissediyorum, hala içimde bir canlı taşıdığımı idrak edememişken, yarın o melek nasıl kucağımda olacak aklım ermiyor. Hayatımda yüzlerce bebek baktım, yıkadım, doğumuna girdim. Ama sanki hiç bebek görmemiş gibiyim… ne yapacagım bilmiyorum🥹🥹 Annem, ablam oda süsü hazırlıyor, onlarla bile ilgilenemiyorum. Sanki dünyam durdu🥲 Ne değişikmiş….