semamss
Merhaba benim de 18. Hafta da çıktı ve doktorum 25. Hafta da gidicek dedi ben bayağ kafama takmıştım hatta burada sizin gibi paylaşım dahi yaptım .. sadece içini ferah tut ve duanı esirgeme. Geçen hafta kontrolümüz vardı ve şuan 22. Haftadayız erken bile geçtiğini söyledi doktorumuz 💕 geçiyor yani