Gulcag yaren123 bende merak ediyorum 7 aylık olucam haftaya ama kim görse göbeğin çok aşağıda diyor Beni de bir korku saldı 😔 biraz da ayrık yürümeye başladım erken mi Doğum yapacam diye 😢
Duyguuuu yaren123 Ben 37. Haftamdayim sanki indi gibi gorenlerde biraz inmis diyor midem biraz rahatladi ve istahim arttı inmesine bagliyorum bu durumu 😂
Drkmls yaren123 bn 32 deyim kasıklarımda hissediyorum zaten geçen hafta gittiğimde aşağıda taşıyosun demişti doktor. Hamilelik boyunca hiç midemde hissetmedim hep aşağıdaydı.