Bebilito Kızlar 36 haftalık oluyorum perşembe günü sorum şu ki 37 hafta olmadan 2 3 gün önceden çıksam 1 haftam gitmiş olmuyor dimi ne kadar kaldıysa onu eksik sayarlar
Cansel321 Evet canım 32. den sonra istediğin tarihte çıkabilirsin ne zaman doktorundan raporunu alıp işyerine teslim edersen o rapor tarihinden itibaren izinden düşülüyor