Merve2014nehir @Papatya07- canım ben 9 haftalık 4 günlük hamileyim.ben 1 hafta oldu başlayalı doktor verdi coraşprin kullanıyorum.ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi olmuştu sezeyanla doğum yaptım oyüzden kan sulandırıcı verdi doktor.
Papatya07- Benim iki kaybım var maalesef, gerektik testleri yaptırdık bir genim heterezigot doktor gebelikte iğne başlayacağız dedi şuan coraspirin kullanıyorum ama erkenden kan verip beta yüksekse iğneye başlamak gerekir mi merak ettim
Papatya07- Aleynagunal genelde tekrarlayan düşük yaşayan varsa yada ailede bir yatkınlık olunca genetiğe bakılıyor pıhtılaşma varsa duruma göre hap iğne veriliyor