Bebilito Kızlar 36 haftalık oluyorum perşembe günü sorum şu ki 37 hafta olmadan 2 3 gün önceden çıksam 1 haftam gitmiş olmuyor dimi ne kadar kaldıysa onu eksik sayarlar