Goksu2023 Kızlar Denizli’li olanlar bana doğumu güzel yaptıran doktor tavsiyelerinize açığım normal doğum olmuyor sezeryan olacak dikişi güzel doktorlar kimdir ?
Kymetnur Goksu2023 kız kardeşim ve tanıdığımız çoğu kişi Semih munda doğum yaptı. Çok memnun kaldık. Çok ilgili ve bilgiliydi. Dikişlerde falan hiç sorun yaşamadı.
Ebus2045 Ben ilk doğumunu Suat gencerde yaptım cerrahta çok memnunum sezaryan ile yapmıştım sonrasindada rahattım. Şimdi ikinciye hamileyim 15 haftalık gene Suat beye gidiyorum.