Gamzerk0 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık gözü sulanıyor çok az çapaklanma var. Daha önceden de olmuştu şah gozunde doktor bu damlayı verdi . Şimdi de sol gözünde bu damlayı bir iki kere kullanssm doktorun dediği gilbi sorun olur mu acaba sizler kullandınız mi