Maras46konya-00 Kızlar ne aşısı vurduklarını bilmiyorum henüz daha olmadım tetonoz aşısı da olunuyor diye duydum bundan yaklasık dört beş ay önce fln kuduz aşısı ve tetonoz aşısı oldum ben bir zararı olur mu acaba bilemedim şu an 13+3 hamileyim