Kuzucukanneesi benim annemde vardı rahim ağzı yetmezliği. Malesef ilk çocuğunu kaybettikten sonra anlaşılmış. yaklaşık 30 sene önce ben doğarken atılmış serklajı sağlıkla doğmuşum ben. sonrasında kardeşime hamileyken doktoru takip etmiş ve gerek kalmamış serklaja, sağlıklı bir şekilde zamanında doğdu kardeşim. Bence doktoruna güven. Annem hala aynı doktorunu anar ve gözü kapalı güvenir sever, sayar. Annemde böyle bir sorun olduğundan bende kontrol altına alındım, serklajlıyım şuanda, ama kontrol edildi kısalma fark edilince karar verildi öncesinde bir işlem yapılmadı bana da yani, öncesi için şu an bir ameliyat yaparsak boşuna yapmış oluruz demişti doktorum.