Esomami Ya kizlar bebegin biyerde toplaniyo gibi olmasi normalmi hareket edio canim yanio sonra haraketler kesilio ve karnimin bitarafi cikik vaziyette sertlik olusuyo oraya toplaniyo gibi2 dk o sekilde kaliyo sizdede oluyomu
Kdkdkdmd Esomami aynen canım son bi kaç gündür daha belırgın hıssedıyorm artık kıyafetlerın uzerınden bıle hareketlerı goruluyo belırttıgın herseyı yasıyorum ben
Sedayznn Esomami bndede oluyor o 32+4üm hareketleri acı veriyod bir yere gidiyor orda biraz durup diğer yere gidiyor😊kasılma değil bu
Esomami Kdkdkdmd yani kasilmami oluyo bu bebek geriliyomu neoluyo cozemedim 😂😂 suan yumusadi mesela olur olmaz postu actim😂😂
Prensesimi-beklerken Esomami aynı sorun bizde de var malesef 31 haftalik miniğim.düzenli ve sık olursa olursa eğer erken doğum belirtisi olabiliyor bu kasılmalar takip etmek gerekiyor ve doktoruna bildirmekte fayda var
Kdkdkdmd Esomami kasılma oldugunu sanmıyorum canım bnm ilk hamılelıgım sanrm ellerıyle falan acıtıyo😊tabı doktora gıdınce danıscam bnde
Esomami Prensesimi-beklerken kontrolum bidaha 35 haftalikken yeni gtmistm 1 hafta once cnm bi sikinti yoktu ozaman
Esomami Sedayznn ya hareket halindeyken aci baska haraket ederken oyle bi sertlik olmuyo yani kolu bacagi oynatiyo o sertlik baska haraket kesiliyo top gibi karnimin sag tarafina toplaniyo 2.3 dak hareket falan olmuo tas gibi oluyo orasi cnm
Esomami Kdkdkdmd onlari hissediyom tutunca minik minik gezdiriyo ellerini fark ediom cnm valla benim 2. Hamileligim ama kasilmada nasil bise hic bilmigorm birincide ne kasilma ne sanci hic bisey yasamadm😊