Ayse_guney 21+3 haftalık hamileyim hayırlısıyla sağlıkla kızımı bekliyorum bebeğimi çok aşağıda hissediyorum doktor da hiç bir şey demedi göbek deliğimin altında hissediyorum bu normal mi??iki oğlum var onlar da öyle değildi
Suragurlrr Aynı bende 22 haftalık hamileyim. Oğlum olcak hayırlısıyla . Kızımda böyle hissetmedim . Ama bu iki üc gündür cok asagıda.
35_tecrube Bende 20+5 haftaligim kızımı bekliyorum aynı durum bendede var kasıklarımda atıyor tekmeleri melegimin ama galiba normal bu durum zannedersem 24 te yukarı çıkıyor bebekler
Cansel321 Bendede öyleydi doktoruma sordum pozisyon değiştiriyor çok normal demişti gerçekten bebeğim pozisyonunu değiştirmişti