Hanımlar merhaba
15 aylık bir kızım var şimdi de 10+2 hamileyim 2 çocuk arası doğduklarında 22 ay olacak bebek arabası tekli kullanıyorum şimdi ama bebek doğunca ikiz bebek arabası almayı düşünüyorum benimle aynı durumda olanlar var mı sizler nasıl kullanıyorsunuz