Hastanelerde yatmaktan rezil oldum artık. Bugün imza ile taburcu olup hemen özelde ki doktoruma geldim. İlk zamanlarda 4 cm dedikleri açıklığa iki gündür 3 cm diyip, yumuşama bile yok dediler. Ara ara nst de çıkan sancılarımı serumla kestiler. Boşa oyalamışlar ki bide zehirlenme dedikleri halde hala bekletiyolardı. Özele sırf bebek tehlşkeye girmesin diye sezeryan günü için gittim
Doktorum bakınca ne desinn…. Açıklığın nerdeyse 5 cm olmuş ve rahim ağzın çok yumuşak dedi bide çatına bakayım dedi çatı muayenesi yaptı ve çatın harika dedi. 37 yi doldur doğuma alalım dedi. Şu an acil bi durum yok bebeğin de hakkına girmeyelim 2 gün daha duralım, cuma günü yani 37+1 de az bi suni sancıyla hemen doğurursun dedi. Cumaya kadar merdiven in çık, yürüyüş, ilişki, hurma, ahududu yaprağı çayı vs önerdi. İnşallah cuma günü kızım kollarıma gelcek 🤗