Ayseeeunal çatın dar diye bir şey yok diye çoğu doktor söylüyor inan,yani biz bu fıtrat üzere yaratılmışız dogurmak doğamız da var…bazı doktorlar başından savmaya,sezaryen yapmaya o kadar meraklı kii….bana da geçen hafta çatın biraz dar sezaryen dedi pat diye neye uğradığımı şaşırdım halbuki bi kere daha baktı alttan o zman neden dar vs demedi de şimdi dedi? Bende normal istiyorum yani insaAllah başarırız,kilo konusunda bir sey diyemicem yani 4 kilo doğuran da var ama kisiyle alakalı bir sey oda genelde 3 buçuk üstü önermiyo doktorlar sen artık kilosuna göre hareket edeersin,benim ki küçük 2.800 bir sey 🥲