ensensr23 Bebeğin elbiselerini renklerine ayırıp mı yıkadınız yoksa renk geçmesin diye kendi renklerinemi attınız. Kafam karıştı 😳
Laliinnvanilya ensensr23 rengi rengine tonu tonuna attım canım ben 30 dakikalık 30dereceye attım 600 veya 400 devirde sıktırdım
hunilimom ensensr23 renk renk ayırdım ona rağmen siyah ve kırmızılar solmustu 😂 ikinci hamilelik de nasıl olsa bu kar kullanildi sokmaz diye hep karışım attım pembe bı hırka bütün beyazlara solmuş 😂 hepsi pembe oldu
esnyz14 ensensr23 Ben birlikte yıkayacağım. Rossmandan renk ayırıcı mendil aldım. Onunla beraber hepsini birlikte atacağım. 🌼
Zenobia Ben renklerine ayırıp yıkadım. Beyazlar, açık renkliler, koyular diye. Baskıları zarar görmesin diye ters çevirip yıkadım. Uni baby’nin deterjanını kullandım, içeriği daha temiz diye.
Zenobia Elif_Annesi Hayır, kullanmadım. Yumuşatıcı yapı itibarıyla kıyafetlerden pek çıkmıyor. Kimyasalın tene değmesini istemediğim için de kullanmadım. Kısa programda 30 derecede yıkadım. Zaten kirli olmayan ürünler olduğu için böyle uygun gördüm.
ensensr23 hunilimom hadi ya açık mavi ile beyazı birlikte yıkasam bişey olmaz diye düşünüyodum😄demekki ayırmam lazımmış.
nilsmomy ensensr23 ilk yıkamada ayırdım, ama sonra ayırmadım beraber yıkıyorum hiç renk karışma durumu olmadı. Yine ilk yıkayacaksanız ayırın bence renk akma durumu olabilir
burcin-2202 ensensr23 ben beyaz açık renkli ve koyu renkli olmak üzere üçe böldüm herşeyini yıkadım , babynestten tutun anne bebek çantama kadar 😊 30 dakika 20 derecede yıkadım Persil bebek deterjanı ve yumuşatıcı kullandım , ütüledikten sonra eskisi gibi oldu🫶
Sumiire ensensr23 mutlaka ilk bir kaç kere yıkamada ters çevirip at kısa programa değil bebek programı varsa makinende ona at tekstil tozu çok oluyor ben akıl edemedim kısa programda ters çevirmeden yıkadım her yer toz oldu
_nigarr24_ [bilinmeyen] ben hepsini birlikte yıkadım ilk günden beri. Renk geçiren kıyafetler zaten sağlıklı değil,boyalı. 60 derecede çamaşır makinesinde
ensensr23 _nigarr24_ hepsini civilden aldım acaba renk karışırmı diye korktum siyeh hiç yok ama koyu mavi givi renkler var.
hulya1406 ensensr23 hiç ayırmadan yıkadım hala da ayırmıyorum.Hiçte solma olmadı şükür.Baskılı olanları kotları filan tersten yıkarım.Dalin,unibaby,minies kullandım.Yumuşatıcı zararlı diye hiç kullanmadım.
ensensr23 hulya1406 yumuşatıcı bende kullanmayı düşünmüyorum ilk çocuklarıma 2 yaşa kadar kullanmadım zaten. Renklerde birbirine karışırmı acaba diye tereddüte düştüm.
esnyz14 ensensr23 Evet benim yakın arkadaşım hep bu şekilde yıkıyor bir sorun yaşamadı :) ben yeni aldığımız kıyafetlerde denedim gayet iyiydi
Sumiire ensensr23 bende o hatayı yaptım pamuk tozları bütün evi üstümüzü başımızı kapladı tersini çevirip pamukluya attığımda azaltı tozlar ekstra hijjen falan varsa öyle bir program onada atabilirsin
ensensr23 Sumiire hijyen var ama 60 ta yıkıyor ilk yıkamada çeker zaten küçük birde çıkarınca küçücük kalıyormuş🤭😄