2oglusannesi Valla ben 20. haftamdayim bu kadar bebek göbeğim yok. 😂 Rahim bölge Şişligmin dışındaki göbeğim kendi nüfusuma aldığım balkonum 😂😂
Bir_tirtilannesi aleeyllz12 maşallah büyüyor minik beyefendi 🥲😇 Buda minik kızım ve been 💞🙈 30. Haftadayiz Kavuşmak için gün sayıyoruz artık 😍🥲
Bir_tirtilannesi aleeyllz12 teşekkür ederizzz 🍭 Sağlıkla gelsin bütün bebişler 🤍 valla bana sorsan ne ara 30.haftaya geldim bilemiyorum 😄 20. Haftadan sonra zaman çoook hızlı geçiyor 🌸