Mucizemgeldi İlk gebelikte yaşamamıştım bunda kasık ağrısı sancı çok yaşıyorum. Ve her iki kasığımda ağırdığı için bebek hangi tarafa yerleşmiş anlayamıyorum siz nasıl anlıyorsunuz ve kız bebek belirtisi mi bu yüzüm çok değişti sivilcelenme oldu mesela
M3rv30650 Benim de çok fazla ağrım oluyor ilk bebeğim oğlum olacak inşallah büyüdükçe sancı ve ağrı yapıyor dedi dr bana sorun olmadığını söyledi sizin kaç hafta