Meraba arkadaşlar lütfen yardımcı olabilir misiniz bna adetim 13 gün geçti ve dün kan verdim değerim 93 çıktı ama adetin 21.22.23. günler yumurtlama gördüm geç yumurtlama olmasına rağmen gecikmeye göre değerim çok düşük aranızda böyle olan varmı?? Adetim düzenli 29 gundebir adet olurum