helin2173 Kızlar 18 haftalık gebeyim. Dün akşamdan beri kötüyüm. Sanırım gribe yakalandım. Yakalanıpta herhangi bir önerisi olan var mı neler iyi gelir. İlaç kullanmak veya hastaneye gidip serum almak istemiyorum