Merhaba.Ben 18+1 haftalık hamileyım☺️dünden itibaren göbekten aşağı ağrı deyil böyle agğırlık var sanki.Sanki dünyaları yemişim oyle bir ağırlık.göbekten aşağıya dokununca sertlik geliyor.2hafta önce rahim ağzım 2.96sm cıktı.Lutfen yardım edermisiniz bebek büyüdüğü için mi oluyor bunlar?ya doktora mı gitsem?