Ikosefecio Kızlarrrr bebişler için pişik kremi ve hoş kokulu vücut nemlendiricisi tavsiye eder misiniz?
Deletedmom434 Ikosefecio pişik kremi olarak kızıma bübchen ve desitin kullanıyorum henüz 2 günlüğüz ama popişinde ki en ufak kızarlıklığı azalttılar diyebilirim bakım ürünleri olarakta bübchen kullanabilirsin
Esa Pişik kremi popolin ve sebamed ayrıca desitininde iyi olduğu söyleniyor. Ben bebişime dalin yağ kullanıyorum ama johnson bedtime çok güzel kokuyor