Merhabalar, ben bundan 1 ay önce çatı muayenesi yaptırmıştım 1 cm açıklığın var demişlerdi şuan 39+4üm dün biraz ağrılarım olunca gitmiştim hastaneye açılmam hala 1 cmle duruyormuş açılma şansım var mı acaba kimisi diyor doğum sancısında açılma oluyor falan diye ama kafam karıştı bilgisi olan var mı? Açılmam olması için meler yapmalıyım?