Aradım başvuru olusturdular evime ziyaret için gelebilirlermiş sanırım ben anlamadım bebek çantası vs için aramıştım . Eşim çalışıyor tek maaş kiradayız dedim . Yararlanabileceğim en azından bebeğime neyden yararlanabilirim dedim başvuru yaptılar . Evime geldiklerinde ne olacak ürktüm daha önce hiç bi yerden yardım destek vs almadım ve biraz utandım. Koltuk takımımız dolabımız var evimizde yardım etmezler mi ?