Hilalrumturk Kızlar benim ilk dogumun 8 yıl önceydi sezeryan oldum Şimdi 2. Olcak 35 haftalık olduk yarın kontrol var çatı muayenesi olayım diyorum Uygunsam eğer normal denemek istiyorum Eşim sürekli yanımda olamicak çünkü Annem 3 gün kalıp gitmek isticek Kaynananin yanında pek rahat edemiyorum Yani deneyen varmı duyan bilgisi olan kolay mı zor mu oluyo Kafam çok karışık 😔
Maya2022 Hilalrumturk benimde 8 yıl olmuş oluyor ama doktor normal doğum riskini alamam dedi bana denemedim bende istiyorum ama doktor kabul etmiyor sezaryen yapicam dedi
Lilinin-dunyasi Hilalrumturk Hilalrumturk merhaba ben ssvd takipliyim doktoruma neredeyse her hafta ssvd yapan gebeler oluyor şuan ilk dogummus gibi bekliyoruz nişan su gelecek mi sancı açılma vs onu bekliyoruz artık bebek nasıl gelmek isterse☺️doğum şekli istegimize göre olmuyor malum gidişat nasıl olur bilemeyiz umarım herşey yolunda olur
SevdaTrkl Hilalrumturk Benimde 3 sene oldu oğlum makat geliş olduğu için zorunlu sezeryan olmuştum şimdi normal istiyorum bende doktorum ssvd yaptırıyor 36 haftalık olacağım perşembe randevum var bakalım ne diyecek ama eşim annemlet falan istemiyorlar o riski alma diyorlar benimde kafam çok karışık sezeryanın acısını da çekmek istemiyorum
Hilalrumturk Maya2022 neden ki aradan çok zaman geçmiş yani bu karar neden onun oluyor ameliyat taze değil sonuçta
BAAE2023 Maya2022 bence tam tersi özellerdeki doktorlar sezaryena daha meyilli devlette normali daha çok zorluyor
Maya2022 Hilalrumturk evet öyle dedi ama ssvd yaptıran doktorlar var ben bir yere sordum 33 bin dedi vazgectim 33 binde veremem yani
BAAE2023 Maya2022 bunun sizin verdiğiniz ücretle alakası yok doktorların merhaba kolayına gelmesi devletteki doktorlar bunu yapamıyorlar çünkü devlet hastanelerinde zaruri dışı sezeryan yasak denetleniyorlar özellerde böyle bir yasak yok bu sebeple özellerdeki doktorlar ve özel hastaneler genellikle sezaryena sıcak bakar isteyene de yaptırır
Sevdagd Bende devlette muayne görmüyorum, ilk doğumum özelde sezeryan idi ikinci normal olanak istiyorum acaba önerir misiniz diye sordum, doktorum önermedi
Mrvsmt Benimde ilk doğumum sezeryan oldu 4 yıl fan fazla geçti normal doğumdaki riski göze alamıyorlar o kasılmalar ile iç rahimde sezaryen yerinde yırtılma olabilirmiş
Emineliyaa Bende 4 sene önce sezeryan doğum yaptım ama benim 9 cm açılmam vardı suyum kalmadığı için çatıda kaldı. Şimdide 30 haftalık hamileyim doktoruma sordu inş dedş
aysegulllserdar Herkes o riski almiyor benim ablam yapti sezeryandan sonra normal doğum ve gayette iyi gecti ve iyiydi