Hilal3536 normalde sol tarafa dönük yatmak daha iyi, daha iyi kan akışı sağlanıyor bebeğe. Ama bende sola yatarken rahatsız oluyordum. Doktora gittiğimde daha ben şikayetimi söylemeden doktorum sen sağa dönük yat dedi. Bebeğim çok soldaymış. O yüzden demek ki dedim sola dönük yatmak rahatsız hissediyormuş. Bence bedeninizi dinleyin. Sağ sol ne zaman nasıl rahat hissediyorsanız öyle yatın. Benim bebeğimin yüzü soluma dönükmüş. Sağa dönük yat ki bebek sırtüstü yatmış olsun dedi bebeğin sırt üstü yatması gerek anne karnında dedi Doktorum mesela