Aynı soruyu demin bende sordum…. , 7+3 haftalık hamileyim iki gündür kahverengi leke geliyor arada kırmızı (1 damla kadar) geliyor… Tediirgin olup doktora gittim düşük ilacı(progestan) verip orucu bırakmamı söyledi… Orucu bıraktım ağrılarım -bel,karın,sırt-bugün yok ama leke yine devam ediyor… Ne yapccağımı biledm