Kaderyas0327 Kimler inanır ben inanmam şahsen sen inanırmısın ? 😂😂 artık şeyden korkuyorum birgün gerçekten doğurduğumda burada paylaştığım posta kimse inanmayıpta cevap vermemenizden korkuyorum yapmayın olur mu valla çok yalnız hissederim kendimi ben sizi ailem gibi görüyorum artık 😂😂😂 şimdiden yerimi yapim de 🙋🏼♀️😂😂
Tosbik Kaderyas0327 postunu bi heycanla açıyorum sonra içimi bi hüsran bi hüzün kapliyo 😭 artik doğurr
Marygur Kaderyas0327 senden bu çocuğun gazı neden çıkmıyor diye bi post görmeden asla açıp bakmicam emin olmam lazım artık çünkü😉
Merope Kaderyas0327 Inatla takipteyim :) Saglikla dogum yaptigimiz gunleri de gorelim insallah, ben de seninle ayni durumda oldugum icin ruh haline hak veriyorum :)
Esomami Kaderyas0327 yani 3 paylasimini okyom bugunden beri kafamda yer yaptin artik 😂😂 inanmam dogurdum doguruyom dogurcam die die 40 kere dede olsun bari senin sonun sezeryan gibi duruyo cnm 🤣🤣 oyle dogdu icime
Esomami Yani tansiyon falan olmazsa catin musaitse denerler suni sanciyi ama bana sezeryan gibi geldi 🤣🤣