Dün ilk ultrasonuma girdim ankara sincan da özel bir klinikte çok kötü geçti doktorla tartışma durumuna geldim gerekli yerlere de şikayet ettim zaten kan sonucuna bakılırsa gebeliğin 6 haftalık ama ultrasona baktığımda 4 haftalık dedi bana asla bir açıklama vs yapılmadı söz hakkı bile vermediler sonra yine ankara sincanda bilinen güzel bir kuruma gittim ayni günün akşamına bebegin gayet güzel gittiği ve hayır 4 haftalık değil 6 hafta ile uyumlu güzel gidiyor denildi ilk kurum keseyi 8mm sonrasında gittiğim kurumda 13mm olctu var mı benim gibi bir durumla karsilasan