Yildiz34 Alindan ates olcer tavsiyesi verecek olan kullanicilar var mi? Kullandiginiz, iyi ki almisim dediginiz ates olcerinizi paylasabilir misiniz
SheeR Yildiz34 resim atmayı bilmiyorum o yüzden marka verebilirim 🙈 ben Nexus marka aldım alından kulaktan ölçüyor bikaç kez denedim memnun kaldım
Bfmom Yildiz34 ateş olcerleri araştırırken alından ölçenleri pek onermemislerdi. Farklı ölçüyor diye. Kulaktan ölçenlerin daha iyi olduğu sonucuna vardim ben. Tabi buradaki arkadaşlardan kullanıp memnun olanlar olabilir. yine de belki sizde araştırmak isterseniz diye paylaşayım dedim.
Bahar_123 Syma_07 bundan almistim grip olunca kullandım doğru sonuç vermiyor bilgin olsun. Sonra bi yakinimin çocuklarının ateşi dışarıdan belli olmuyordu iç ateş oluyormuş bende ağızdan ölçenlerden aldım tekrar ne olur ne olmaz alından anlamam diye
Oznursorhan Yildiz34 wohler aldım ben çok memnunum. Hem kahve süt gibi sıcaklıkları da ölçüyor ve gerçekten doğru. Araştırıp aldım Alman markası 190-200 ₺ydi