Bende gebelik öncesi kullanıyordum 25 mg olanı düşmüştü aslında 3,95’e ama gebelik için 2.5 altı olması lazım diyorlardı gebelik olunca ölçülünce yine yükselmiş 4.10’a gebelik yükseltiyor yani kadın doğum doktoru direkt kendi yükseltti 50 mg olarak düzenli kullanılması lazım önce kadın doğum doktoruna söyleyin olmazsa o dahiliyeye yönlendirir