Mutlulugummm Kızlar 6 ay once dusuk yaptim ve suan 9+5haftalik hamileyim ilk gebeliğin 2.haftada bitti kimyasal gebelikmis oyuzden kürtaj oldum sonra tekrar hamile kaldim doktorum şimdi kesemin ıyi olduğunu oyuzden ilaca gerek olmadğını sadece folik asitime devam etmemi söyledi benim gibi olup ılac vs kullanmayan var mı?
Ayferfeneer Mutlulugummm daha önceden düşük yaptınız diye buda düşecek diye bişey yok içinizi ferah tutun doktorunuz kesede bi sıkıntı gorseydi progestan verirdi düşük önleyici
Btugl Mutlulugummm hic korkma cnm benim konuyla bir bilgim yok ama geçen yıl 4aylik bebeğimi kaybettim 6 ay sonra tekrar hamile kaldım 31.haftamdayim çok şükür sağlıklı yavrum sende sakın çok düşünme hayırlısı neyse o olur
Fatmanur68 Kimyasal gebelikte nasıl bilmiyorum ama bende dış gebelik gecirdim tekrar hamile kaldığımda bende folik asit dışında birsey kullanmadim gerekli olsa doktor verir endişe etmeyin
Esomami Benimde bilgim yok postun yukarda kalsin ama doktorun problem yok dedigse yoktr tadini cikar dikkat et agir isler yapma
Mutlulugummm Korkuyorum elimde değil..rabbim hepimizin yavrusunu korusun ona emanet insaallah.acilarini göstermesin