MelodyFairy Kızlar bu ay elendim tekrar ovulasyon testi yapmak istiyorum regl günüm gelip geçince. Bu marka nasıl? Memnun kalan ya da tam tersi olan var mı?
Yncygt MelodyFairy ben burdan birinden elinde kalan bu markayı aldım hepsi komple koyulasmadı her denememde. Doktora yumurta takibine gidiyordum yumurtam varken yine deniyim dedim yine cikmadi bana gelen parti bozuk olabilir iyice yorumları yine okuyun bence
Semanur27-K MelodyFairy bende bunu kullanmadım bir gebenin günlüğü var onun ki kullandım yumurtlamayı filan görüyordum zamanında
Gamze_cnky MelodyFairy ben de bununla yumurtlama görüp, hamile kalmıştım. Ama naçizane tavsiyem eşinin de fırsat yaratıp bi test vermesi. 🌷
sehrengiz_8 MelodyFairy asla önermiyorum bundan üç ay kullandım asla yumurtlama günümü göstermedi instagramda minnak kurabiyeler sayfası var stiker testleri alman testlerinden kaliteli yanılma payı da çok az oradan alabilirsiniz bunu önermiyorum
MelodyFairy arirangg onu denedim zaten 2 nisan da pik gördüm. Dün kan verdim gebelik negatif çıktı ama şuan adetime 4 gün var
Mothertea MelodyFairy bence bu net olarak yumurtlamayı göstermiyor ben sevemedim labaquik mi ne tam söylemedim adını o çok iyiydi çok net koyu çıkıyor
Sibel_72 Çok iyi ben sipariş verdim çok iyi hergun yaptım sabah ilk idrarla yapıyordum daha sonra 12 de yapıyordum çift koyu çıkınca aynı gün 3-4 tane yaptım sonuç aldım