Vldn0212 ben indirimde almayı cok istedim. Sonra anneme sordum annem de dediki afedersin boklu bezleri biriktirmek nekadar mantıklı geliyor sana dedi. 😂 en ufak boy çöp poşetlerinden al 2 şer bez de bir ağzını bağla at yani dedi. Sonra bana bi mantıklı geldi. Arkadaşımın bebeği var ona sordum dediki ben aldım birkere bile kullanmadım istiyosan al götür ama cok gereksiz bisey dedi. O da aynısını dedi ben en küçük boy çöp poşetlerinden alıyorum rulo halinde zaten dedi direk ona bağlayıp atıyorum dedi. Bana da bu daha mantıklı geldi. Çünkü korbell de alsam onun posetine dünya para vercem. Çöp kovasına ayrı para vercem. Baktığında böyle yapmak daha temiz geliyor bana da