Tunti
Ben İstanbul’da yaptım. Oda 2 kişilikti ama tek kaldım yanıma kimse verilmedi
Benim cıkısıma yakın sonra bi bayan getirdiler
Ve cok büyük tertemiz odaydı hersey mevcuttu özelden eksigi yoktu. Ama dediğim gibi hastaneyi vs iyice sorun sorusturun.
Normal olsa sorun etmeyizde sezeryan olunca biraz daha özen istiyor