Meerrii Hangi folik asiti kullanıyorsunuz? Bana Myo Fol verdi doktor yumurtlama gecikiyormuş bu yüzden de geç adet oluyordum aynı durumu yaşayanlar var mı?
Nuurrr Folibol kullanırken bende öyleydim, adetimi geciktiriyodu sürekli ve bende hep ümitleniyodum. Onun yerine Vıfolice başladım, o iyi geldi bi sıkıntı olmadı canım 😍 doktorunla görüş değiştirsin folik asitini
Pik3453 Hamileliğimden bu yana regenesis kullanıyorum 25 haftalık hamileyim hala devam ediyorum memnunum takviye edici gıda olarak geçiyor içinde çoğu vitamin var
Etopuz Ben kendim osende mfi baslamıstım hamile kalmadan 2 ay once herhangi bir problem yasamadım . hamilelikte 2.ayımda gyno ferro sanol basladı doktorum demir ve folik asit beraber ona devam ediyorum.