Tgcey hamileliğimin baasından itibaren orda takipliyim 37+5im kısmetsem dogumumuda orda yapıcam orda dogum yapaan tanıdıklarıım cok memnun ebelerdenn hemsirelwrdenn doktoruna kadar odaları temizliği herseyindenn memnunlar muayenelerden bende cok memnunum özel bu kaadar değil inaanın bana bi ara özzelede niyetlendim ama lokman hekkim haastanesinden aldıgım dogum paaketiini iptal eettirdim yasadıgımız sorunlardan dolaayı