Kymtipek ben az önce aradım doktoru, belki doğum belirtisidir diye düşünmüştüm bi an sevinmiştim ama öyle bir cevap almadım tabii. Normal dedi başlardaki yoğunluk gibi sonlarda da olabileceğini söyledi, bebeğin hareketleri bizim için önemli sen onlarda azalma hissedersen sıkıntı o zaman direkt gelmen gerekli dedi. Bende de şükür böyle bi durum yok. Bakalımm 🤷🏼♀️