Semanur27-K Bugun de testim böle çıktı ama adet iki gün var doktor agrılarım oldu için adet olma ihtimalim olabilir dedi ben anlamadım böle olan var mı hani bu sonuc yanlış mı dogru mı çözemedim kızlar
Pnrpnr_ Semanur27-K ayy bence gebelik var.😍 Ben de öyleydim regl olacak gibi çok fena kasık ağrılarım vardı göğüslerim ağrıyordu reglim iki gün geçince test yaptım pozitifti. Birebir regl öncesi ne yaşıyorsam aynısını yaşadım.
Semanur27-K Aasli-342874 canım teşekkür ederim ama doktor nie bana öle söyledi anlamadım 2 gün kala böle öğrendim olmadı akşam kan vermeye giderim
Semanur27-K Zeynepozcan evet canım öle çıktı ama doktor söledi canım sıkıldı suan gerçekten anlamadım kesin sonuç mu bilemedim
Semanur27-K Pnrpnr_ teşekkür ederim canım bnmde cok agrılarım bel ve kasık agrısı çekiyorum adet gibi bazen mide bulantım da oluyor doktor kafamı takıldı valla
Aasli-342874 Semanur27-K benimde regl belirtilerim vardı kasık ağrısı göğüs ağrısı vs pozitifti en net kanda belli olur😊
NurEto Semanur27-K silik testlerde yada düşük kan değerlerinde bazen kimyasal gebelik olabiliyor o yüzden doktorlar kesin konuşmuyor ama burda çoğu kişi hamile oldu inşallah vardır canm 🙏
Semanur27-K Aasli-342874 ay inşallah öledir ya bende akşam vericem kan bakalım ne cıkıcak sonuc merak ediyorum
Pnrpnr_ Semanur27-K en net kanda belli olur doktor beta artışını görmek için iki günde bir sürekli kan isteyecek umarım gönlünüze göre olur 🙏🥰