İkili taramamız riskli cıktı doktorumuz bu testi istedi 12 gün sonra sonuç cıkıcak dendi bugün gittik şimdi de bana diyor ki bayram giricek araya labarotuvar kapalı olucak amerikanın bayrak kutluycağı tuttu şimdi 15 gün bayramı bekliycem bayram dan sonra test yaptırcam 12 günde testin sonucunu beklicem 1 ay nerdeyse stresten fenalık geçircem saçkıran oldum iki günde bakalım 🤔