Bugün tam 14. Gün dün sabah 3rken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Kan vermedim henüz gecikmeli bekliyorum yarın regl günüm Bi belirtim de yok regl zamanı belirtim olmaz zaten asilamadan da umudum çok yok sperm çok azdı. Ama belki bir mucize diyorum işte. Doktor 16.gun test yap dedi bana. Acaba sonradan pozitif görür müyüm?