Aysegul-26 Kızlar 21 haftalık hamileyim Tsh değerim 4,87 Referans aralığı 0,27-4,20 Değerim kötü mü ilaç tedavisine başlarlar mı bilgisi olan var mı
-Annem Aysegul-26 Benimde TSH değerim 3.24 çıkmıştı.Normalde referans değeri arasında ama gebelikte 2.5 ve altı değerlerde olması isteniyor. Doktorum aman aman bir yükseklik yok dedi ama yinede EUTHYROX 25 mcg günde bir defa almak şartıyla ilaç başlatmıştı. Seninde doktorun kan değerlerini gördüyse ona göre bir yol izler diye düşünüyorum
-Annem Aysegul-26 Benim Haftam 7+4 . Sen hafta olarakta büyüksün . Referans değerleri trimestera göre de değişiyor. ben ilk trimestarda olduğum için yüksek gördü ve ilaç başlatti. Ama senin için bu değer normal mi değil mi birşey diyemiyorum. 🤷🏼♀️
symag Aysegul-26 ben 12 haftada başladım bana 4.92 yüksek dedi. Hatta sağlık ocağında 7 üzeri çıkmıştı