Tubaut Yarın 33. Haftama gireceğim doktorum bebeğimin boynuna tek tur kordon dolanmış olduğunu söyledi ileriki haftalarda duruma göre bakacağız çözüledebilir dedi. ilk doğumum normaldi kordon dolanması olup sorunsuz normal doğum yapanlar var mı acaba
Ozlem1479 Tabıkı var hatta benım arkadasımın çift kordon dolanmıştı bebegın hareketlerını sayıyordu üç kez nst ye gırıyordu sorunsuz dogdu