Merhaba bendede durum aynı 38+3 ilk gebeligimde suyu bitmişti yavrum o kadar bunalmış ti ki bir hafta kuvezde kaldı nefes alamıyordu doğduğunda bundada aynısı olacak anlayamayacagim diye korkuyorum cuma günü sezeryan doğumum var rabbim hepimizin bebislerini korusun hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin